Extra hottubverwarmer HARVIA 3000W / 230 V rst
Model: HYB300230S

Extra hottubverwarmer HARVIA 3000W / 230 V rst

€ 561.00
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
st.:
Levertijd
Het product kan een iets andere pasvorm of kleur hebben dan op de foto.

De extra verwarming van HARVIA is een elektrische verwarming van hoge kwaliteit die in Finland is gemaakt en ontworpen voor gebruik buitenshuis in combinatie met bubbelbaden. De extra verwarming houdt de watertemperatuur stabiel en zorgt voor een snelle opwarming van het water. Wanneer de extra verwarming samen met de kachel van de hot tub wordt gebruikt, wordt de waterverwarming vastgezet. Je kunt de heater ook zelfstandig gebruiken om de watertemperatuur op peil te houden.

De bijverwarming is veilig in gebruik en ecologische oplossing voor het verwarmen van de hottub. De kachel is eenvoudig aan te sluiten op de kachel en aan te sluiten op het elektriciteitsnet. U hoeft alleen maar de temperatuur van de verwarming aan te passen aan uw behoeften.

Zorgvuldig geselecteerde materialen en componenten garanderen de hoge kwaliteit en lange levensduur van de verwarmer. Het frame van de heater is volledig gemaakt van sterk RVS en de verwarmingselementen zijn gemaakt van titanium. De kachel is gemakkelijk te onderhouden en indien nodig zijn er reserveonderdelen verkrijgbaar.

  • Hoogwaardige bijverwarming (3000W/230VAC) voor hottubs, mogelijk om naast de kachel van de hottub aan te sluiten
  • Eenvoudig te installeren: sluit hem aan op het elektriciteitsnet en pas de temperatuur van de verwarming aan uw behoeften aan
  • Gemaakt voor buitengebruik (IP44) en kan worden opgeslagen in koude omstandigheden
  • Werkt met vrije watercirculatie en vereist geen pomp
  • Geschikt voor het op peil houden van de watertemperatuur van de hottub en kan ook zelfstandig gebruikt worden zonder kachel
  • Versnelt de opwarmtijd van de hottub en egaliseert de watertemperatuur
  • Regel de temperatuur via de thermostaat. Instelbare watertemperatuur ca. 10-40°C
  • Resetbare oververhittingsbeveiliging om oververhitting en schade te voorkomen
  • Vermindert de noodzaak voor houtverbranding.
  • Omgevingstemperatuur minimaal -20 °C
  • Omgevingstemperatuur maximaal 40 °C
  • Opslagtemperatuur min. 0 °C

Maak uw sauna-ervaring compleet met de Harvia Legend-collectie:

  • Garantie (j.) 2
  • Vermogen (kW) 3
  • Afmeting breedte (mm) 445
  • Afmeting hoogte (mm) 130
  • Afmeting diepte (mm) 210
  • Gewicht (kg) 5.1

De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.

Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.

Bezorging is altijd mogelijk.

Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.

De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.

De op de website vermelde levertijd is bij benadering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.

NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.


Prijzen voor thuisbezorging

De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.

Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).

De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.

De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.

 

Verzameling van goederen

Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.

Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.

Retourneren van de goederen

Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.

Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:

1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.

2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.

3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]

NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.

Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.

Gerelateerde producten

Vergelijkbare producten